top of page

על מסעות תרמילים והפיתוח האישי שביניהם

עודכן: 28 באוג׳ 2019


צח בן שמואל-פיתוח אישי, על מסעות תרמילים והפיתוח האישי שבניהם

במרוצת חיינו אנו עוברים מסעות רבים מאתגרים, מקומיים או חובקי עולם, במהלכם אנו מגלים נופים, טעמים חדשים וצוברים חוויות. מכל אותם המסעות ישנו מסע אחד מיוחד, מורכב ומאתגר - המסע שלנו אל עצמנו.

ישנם כאלו החוששים לצאת אליו, כאלו היוצאים ומפסיקים אותו באמצע וכאלו שרוצים לצאת למסע אך לא יודעים כיצד.

על-מנת לצאת אל המסע האישי שלנו, בו נשים את עצמנו במרכז, עלינו להעמיס על גבנו תרמיל גדול מלא בתובנות ובאמונות על החיים, על האירועים המרכיבים את רצף חיינו, השאיפות, אהבות, כעסים ופחדים, בקיצור כל אותם חלקים מהם מורכב הפאזל של חיינו.

במהלך המסע האישי שלנו נדרש לבחון את תכולתו של התרמיל, לגלות את החלקים אותם אנו מבקשים להשאיר בתוכו להמשך הדרך, את אלו שאנו מבקשים לשפר ולשנות ואת החלקים שמעכבים אותנו ונרצה להיפרד מהם. במקומם נכניס דברים חדשים שנגלה על עצמנו במהלך המסע ואשר יאפשרו לנו להמשיך במסע של חיינו.

כך, כאשר בתרמיל שלנו מצויים כלים חדשים ומשופרים אותם אנו בחרנו, נוכל להמשיך ברגל בטוחה במסע ולהפוך אותו למסע של חיינו, המסע בו נשים את עצמנו במרכז.

אם גם אתם רוצים לצאת למסע ולא יודעים איך להתחיל, אם גם אתם החלטתם שהגיע הזמן לחולל את השינוי שתמיד חלמתם עליו, מזמין אתכם לבצע את הצעד הראשון במסע של חייכם ליצור איתי קשר להתוודע לתהליך הפיתוח האישי ויחד לעלות על השביל למסע של חייכם.



bottom of page