top of page

על מסגרות, נקודת מבט באמצע החיים ומה שבניהן

עודכן: 10 באוג׳ 2021

מה הקשר בין מסגרות לדרך בה אנחנו מסתכלים על החיים שלנו?

המסגרת כמסמלת את המקום שלנו בחיים
מרגישה תקועה בתוך מסגרת שחונקת אותך? מרגישה שמישהו שרטט מסביבך גבולות, מגביל אותך ומונע ממך לצאת לדרך?חולמת על היום בו תצליחי לצאת מהמסגרות החונקות ולהתחיל לחיות ככה פתאום באמצע החיים? להיות את עצמך כמו שתמיד חלמת ורצית?

ישנן כאלו שמרגישות שהן נמצאות בתוך מסגרות שמגבילות אותן חונקות אותן מקשות עליהן לנשום, מסמנות להן את מה שמותר ומה שאסור את הגבולות שהן כל כך היו רוצות לפרוץ אבל לא מסוגלות ולא משנה הסיבה.


ישנן כאלו שרואות במסגרות אתגר! אתגר של עשיה של יצירה של חשיבה ופעולה בצורה אחרת כזו שתגרום להן לחיות שתעשה אותן טובות יותר, שתביא אותן למקומות אחרים וחדשים, שתעזור להן להסיר מעליהן את המסגרות ולהמשיך הלאה.

וישנן כאלו שמביטות על המסגרת ורואות בהן הזדמנות.

הזדמנות ליצירה של משהו חדש, הזדמנות למתוח על המסגרת בד קנבס חלק ונקי ועליו לצייר את התמונה של חייהן את המקום בו הן רוצות וחולמות להיות , תמונה שתלווה אותן לאורך המסע המופלא אליו הן החליטו לצאת ככה פתאום באמצע החיים, המסע של חייהן.


מסגרות בחיים יכולות להיות מגבילות, יכולות להיות מאתגרות אבל גם ובעיקר יכולות להיות המקום הזה, המיוחד והאישי של כל אחת בו היא מציירת את תמונת חייה איתה היא תצא למסע המופלא של חייה.


 

רוצים לקבל עדכון למייל כשיעלה פוסט חדש לבלוג?



bottom of page