top of page

מי מפחד משינוי, בעצם מי לא?

עודכן: 4 בינו׳ 2019



אל תפחד, אתה לא לבד

היתה זו דקירה קטנה זעזוע פתאומי ומהיר, נכון, איבדת שליטה לרגע לא היית מספיק זהיר, ועכשיו פעמוני אזהרה מצלצלים בראשך אתה רוצה לשכוח להתחיל מהתחלה

אז תאמין שאם קלקלת אתה יכול גם לתקן, כן, כן.

אל תפחד אתה לא לבד

אם יחזור שוב רגע הפחד אבוא להושיט לך יד תמיד אהיה קרוב אליך לחבק במקרה שתרעד

אל תפחד אתה לא לבד. (אל תפחד-אהוד בנאי)


 

לא אחת אנו מוצאים עצמנו לבד, במציאות או במחשבה, בתחושה של בדידות, של אובדן שליטה על עצמנו ועל חיינו. אנחנו שומעים את אותם פעמוני אזהרה המצלצלים בראשנו וקוראים לנו להתעורר ולבצע שינוי בחיים, לשכוח הכל ולהתחיל מהתחלה, אבל לא מצליחים, מרגישים תקועים, מבולבלים ואובדי עצות.

מרגישים שאנחנו ניצבים בפני משהו גדול מאיתנו ולא יודעים איך להתמודד איתו, איך לצאת ממנו, מבינים שלא מסוגלים לעשות את זה לבד, צריכים עזרה אבל לא יודעים מאיזה סוג. חוששים לבקש עזרה. הכל נראה אבוד.

ממליץ באהבה לא לפחד מהשינוי, להבין ולהאמין שתקיעות היא מצב בר-שינוי התלוי בראש ובראשונה בנו, באמונה שלנו בעצמנו ובכוחות שלנו לבצע את השינוי. גם אם השינוי נראה מאיים ובלתי אפשרי הרי שהוא אפשרי, בעיקר כאשר מבצעים אותו באופן מושכל, הדרגתי ומתוכנן.

רגע לפני, פונה לכל אלו המבקשים לעשות שינוי בחייהם - האמינו בעצמכם, בכוחות וביכולות שלכם ואל תתבישו לפנות ולקבל סיוע, הכוונה ולווי לביצוע השינוי. מה שנראה לכם עכשיו מפחיד ובלתי אפשרי לביצוע, עם לווי מקצועי, יהפוך לאפשרי והתוצאה יש בה לשנות את חייכם. האמינו בעצמכם, איזרו אומץ וצאו לדרך…..



bottom of page