top of page

יש בי אהבה והיא תנצח

עודכן: 3 באפר׳ 2021

מחר נחגוג כולנו את יום האהבה. מתנות יוענקו על ידי אוהבים לאהובים, חיוכים, נשיקות ארוחות חגיגיות ובעיקר הרבה אהבה.


יום האהבה הוא יום בו אנו יוצאים מגדרנו, מגלים מקוריות ויצירתיות בכדי להביע את אהבתנו כלפי בני הזוג שלנו. ממליץ לכם באהבה רבה לעצור לרגע, להביט במראה ולהשיב לעצמכם בכנות – מתי בפעם האחרונה אהבתם את עצמכם?


לחלום את חייכם כפי שאתם רוצים לחיות


נסו להיזכר?

מתי בפעם האחרונה פרגנתם לעצמכם, הענקתם לעצמכם את הרשות להיות מאושרים, להנות מהחיים ולחיות חיים ללא פחד?

מתי חייתם את מה שאתם רוצים ולא חייתם את מה שאחרים רוצים עבורכם?

מתי חוויתם את התחושה שביכולתכם לשנות את חייכם ולחיות אותם כפי שאתם רוצים וחולמים?


משהו נתן לי מתנות קטנות

לכבוד יום האהבה העניקו לעצמכם מתנה קטנה אבל גדולה , העניקו לעצמכם את הזכות לחלום, לדמיין את חייכם כפי שהייתם רוצים שיהיו.

דמיינו חיים בהם אתם חופשיים ומשוחררים מפחדים, אוהבים את עצמכם כפי שאתם ,ללא צורך להסביר או לקבל אישור לכך מאף אחד מלבד עצמכם, חיים בהם יש בידכם את היכולת לשנות את מה שלדעתכם דרוש שינוי ולשמר את מה שטוב בחייכם .

דמיינו חיים בהם אתם מביטים במראה בכל בוקר ומחייכים לדמות המשתקפת לנגד עינכם, אתם מאמצים אותה בחום ואהבה אל לבכם ויחד איתה יוצאים לעוד יום קסום של חוויות, יצירה והגשמה. יום שלכם.

מה אתם מרגישים כעת לאחר שדמיינתם את החיים אשר יכולים להיות לכם אם רק תחליטו? אם רק תתחילו לאהוב את עצמכם? אפשר לראות את החיוך שהתפשט על פניכם למרחוק.


זה בידיים שלכם, זו בחירה שלכם. למה לא לנסות? מקסימום תצליחו.


זה בידיים שלכם

כאשר אתם הופכים את האהבה כלפי עצמכם וכלפי האחר והסביבה בה אתם חיים למוטיב מרכזי בחייכם אזי החיים הופכים להיות הרבה יותר קלים, שלווים ומהנים ואתם הופכים להיות אנשים הרבה יותר מאושרים ואוהבים. וכל מה שאתם צריכים הוא לקבל החלטה אחת קטנה, להעניק לעצמכם מתנה קטנה ואין יום יותר מתאים מיום האהבה להעניק לעצמכם את המתנה הנפלאה הזו את הזכות לחלום ולדמיין את חייכם, הזכות לאהוב את עצמכם. זה בידיים שלכם, זו בחירה שלכם. למה לא לנסות? מקסימום תצליחו.

.

לכבוד יום האהבה וההבנה שיש בכם אהבה והיא תנצח מזמין אתכם להתחיל ולאהוב את עצמכם, ללחוץ על הקישור ולהאזין לביצועו המופלא של אריק איינשטיין למילותיו של ארקדי דוכין – יש בי אהבה והיא תנצח


bottom of page