top of page

"הפיל שלי ואני" בשבוע של השראה ושל עשייה מקדמת שליחות




"הפיל שלי ואני" הוא סיפור אהבה. הוא סיפור על התמודדות עם קשיים ומשברים, ולא פחות חשוב על ניהולם והפיכתם למנוע צמיחה לשינוי בחיים. הפיל שלי ואני הוא סיפור חיי.


את ההרצאה "הפיל שלי ואני* כתבתי לפני כשנתיים, ומאז אנחנו צועדים יחדיו במסע המופלא בכל רחבי הארץ, מסע של העצמה והשראה.


את השבוע החולף התחלנו, "הפיל שלי ואני" בסמינר לוינסקי במפגש עם סטודנטים וסגל התוכנית לחינוך מיוחד במכללה, במסגרת יום עיון של התוכנית לחינוך מיוחד שכותרתו היתה: "לראות, או לא לראות? זאת השאלה". יום עיון מרתק אליו הוזמנתי על ידי ד''ר מירב צהר- רוזן, ראש התוכנית והחוג לחינוך מיוחד בסמינר.


בתחנה השניה במסע שלנו התארחנו , "הפיל שלי ואני" במרכז הרפואי לטיפול במוח ובנפש "מרחבים" בנס ציונה. שם פגשנו את צוות המורים, המטפלים והסייעות של שכבת הנעורים של בית הספר הפועל בתוך בית החולים, מפגש אינטימי מיוחד ומעצים.


התחנה השלישית בחלקו של המסע המופלא היתה במכון מופ"ת, אליו הוזמנו על ידי ד''ר שירלי הר צבי- הכהן להרצות ביום עיון שכותרתו "מפגש עם אנשים מעוררי השראה" לסיכום שנת הפעילות של פורום ראשי החינוך המיוחד במוסדות האקדמאים בארץ.


סמינר לוינסקי, המרכז הרפואי לטיפול במוח ובנפש בנס ציונה ומכון מופ"ת, שלוש תחנות במסע המרתק שלנו , שלושה מפגשים מעוררי השראה, מחשבה והפריה הדדית, בהם סיפרנו את הסיפור של "הפיל שלי ואני", הכרנו אנשים חדשים, ואספנו חוויות והכרויות כצידה להמשך המסע המופלא הזה שלנו ברחבי הארץ.


תודה רבה לסגל ותלמידי החוג לחינוך המיוחד בסמינר לוינסקי, לסגל ההוראה בשכבת הנעורים בבית הספר "מרחבים" ולחברות וחברי הפורום הארצי של ראשי החינוך המיוחד.

תודה מיוחדת לד"ר מירב צהר- רוזן, לד"ר שירלי הר-צבי- הכהן וליפעת נאור שהזמינו אותנו להיות אורחים שלהן ולהפיץ את הסיפור.


גם אתן/אתם מעוניינים לשמוע את הסיפור שלנו?

לחצו על הקישור המצורף http://bit.ly/הפיל_שלי_ואני_הרצאה והצטרפו למסע הנפלא שלנו, אנחנו מחכים לכם, נשמח להגיע ולהתארח אצלכם.


👈👈 לחצו http://bit.ly/הפיל_שלי_ואני_הרצאה

bottom of page