top of page

על רגע אחד יחיד ומיוחד🌹



הרגע המיוחד הזה בו אנחנו מחליטים לקפוץ למים

יש רגעים בחיים בהם אנחנו חייבים לקבל החלטה מה אנחנו רוצים לעשות עם עצמנו. בדרך כלל המציאות תכפה עלינו את אותם הרגעים בהם אנו מבינים כי המקום בו אנחנו נמצאים, המקום שחשבנו אותו לאזור הנוחות שלנו הפך להיות כבר מזמן לא כזה ואנחנו חייבים לקום ולעזוב ולעשות שינוי.

מטבעם של החיים אנחנו שואפים לשמר את אזורי הנוחות שלנו ומתקשים מאוד לעזוב אותם, כל אחד מסיבותיו הוא, כל אחד והסיפור שהוא מספר לעצמו על הנוחות שבתקיעות אבל לכל הסיפורים הללו יש משהו אחד משותף בין אם נודה בכך ובין אם לא אנחנו פוחדים מלעשות שינויים, הפחד משינוי הוא פחד מקפיא שמונע לצאת לדרך אל עבר השינוי שאנחנו כל כך צריכים.

ההבנה שאזור הנוחות שלנו הוא כבר לא כזה נוח שהוא יותר תוקע ומעכב אותנו מאשר נוח ומחבק היא הבנה מפחידה שדורשת מאתנו לקבל החלטה האם אנחנו מוכנים לעשות מעשה ולצאת מהמקום בו אנחנו נמצאים או שמא אנחנו מעדיפים להישאר ולקבל את המצב כמו שהוא.


הרגשה שהרגליים "תקועות עמוק בבוץ", שכבר מזמן התייבש וסגר עליהן חונק אותן ולא מאפשר את הוצאתן לדרך חדשה היא הרגשה לא נוחה ופשוטה ואת חלקנו היא אפילו משתקת.


אם נשכיל להבין שהמעשה הזה שאנחנו שנדרשים לעשות, להתחיל להזיז את הרגלים התקועות בבוץ לאט לאט, הוא כל כולו למעננו ועבורנו, נגלה לפתע שיש לנו את הכוחות להתחיל ולהניע את הרגלים עוד ועוד עד אשר נצליח להוציא אותן מהבוץ לעמוד על קרקע יציבה להרגיש שוב את הדם שזורם ברגלינו את משב הרוח ותחושת החופש ברגלים ובגוף כולו ואת הכוחות שלפתע ממלאים אותנו לצאת לדרך חדשה, הרגע הזה הוא רגע אחד יחיד ומיוחד שמי שחווה אותו פעם בחיים לא יוכל לשכוח אותו לעולמים.


לצאת לדרך חדשה ולעזוב את אזור התקיעות שלנו, להתחיל במסע אל עבר המקום החדש בו אנו רוצים להיות, אזור הנוחות החדש שלנו בו נרגיש חופשיים בו נוכל לחיות את החיים שלנו ולא של את החיים של האחרים בו נוכל להביט את המראה ולהיות מסוגלים לחבק ואולי אפילו לאהוב את מי שאנחנו רואים בו נוכל להיות עצמנו.


👈 גם אתם מרגישים את תחושת הכובד הזו ברגלים ולא מבינים למה ומה

עושים עם זה?

👈גם אתם רוצים לקפוץ למים ולא יודעים איך?


🌹מוזמנים ליצור איתי קשר ויחד נצא למסע אישי של שינוי, שמותאם לקצב

שלכם ולרצונות שלכם, המסע שלכם אל עבר השינוי אל עבר אזור הנוחות

החדש שלכם.


🌹 פרגנו לעצמכם וצרו איתי קשר זה עבורכם ורק עבורכם🌹

bottom of page