top of page

מי אוהב אותך יותר ממני?


מי אוהב אותך יותר ממני


חיבוק, מחווה גופנית של אהבה, אהדה, קרבה או הערצה שנהוגה בדרך כלל בין אנשים קרובים שרוצים להפגין חום וחיבה כלפי האחר ולומר לו אני פה בשבילך יהיה בסדר, אתה יכול לסמוך עלי.


כבר מהרגע הראשון בו נולד ילד הוא זוכה לחיבוק מאמו וכך לאורך כל החיים שלנו אנחנו מחבקים ומחובקים, מעבירים ומקבלים את המסר החשוב הזה של אהבה של חום וחיבה, הדלק הזה שמניע אותנו בחיי היומיום שלנו.


מחקרים מוכיחים כי החיבוק חשוב מאוד בהתפתחותם של ילדים שרואים במעשה אישור לכך שהמחבק אוהב אותם וכי בעת החיבוק מתקיימים בגוף שינויים הורמונליים שיכולים לסייע רבות בהפחתת לחצים נפשיים ולשפר את בריאות הלב, מה שאומר שהחיבוק גם בריא לבריאות.


לרגל יום החיבוק הבינלאומי שחל היום בואו לא נשכח גם את עצמנו. בואו נביט על עצמנו במראה ונחליט כי אנחנו מתחילים לחבק קודם כל את עצמנו, מחבקים את מה שאנחנו רואים, מקבלים את עצמנו כמו שאנחנו עם כל הטוב שבנו וכל הדרוש שינוי ושיפור.


בואו נחליט כי אנחנו לא מפחדים לחבק את עצמנו, בואו נבין כי זהו צעד חשוב מאוד בדרך שלנו להפוך את החיים שלנו לטובים, בריאים, שקטים ושלווים יותר ובכך להפוך גם את החיים של אלו שסביבנו, היקרים והקרובים לנו שאנחנו דואגים לחבק ביומיום לחייהם לטובים יותר.


כמו אבן שנזרקת למים ויוצרת סביבה אדוות שהולכת ומתרחבות הולכות וגדלות הולכות ומתפשטות, אדוות של חום ואהבה.


יום חיבוק שמח לכולם

bottom of page