top of page

#השיעור_שלמדתי_מהפינגווין



היום הוא יום חגו של הפינגווין היום הוא יום הפינגווין הבינלאומי,


הפינגווין אותו עוף שלא יודע לעוף, עם רגלים קטנות שעליהן הוא ספק הולך ספק מועד, הליכה מתנדנדת שמזכירה מאוד את צ'ארלי צ'אפלין, מתגורר בחצי הכדור הדרומי ונתון לסכנת חיים הן מצד בני האדם והן מצד בעלי החיים.


אותה חייה חמודה ומיוחדת מלמדת אותנו, בלי שהתכוונה לכך מראש, שיעור חשוב מאוד לחיים 🌹איך להפוך כל חיסרון או קושי בחיים ליתרון🌹


🐧 את העובדה שיש לו כנפים קטנות שאינן מתאימות לגודל הגוף שלו שמונעות ממנו לעוף, הפינגווין השכיל להפוך ליתרון, הוא משתמש בהם כמו בסנפירים שעוזרים לו לשחות ונותנים לו יכולת שחיה וצלילה גדולות ומהירות יותר מעופות המים האחרים דוגמת ברווזים וברבורים.

🐧 גם את צורת גופו המוזרה הפך ליתרון גדול שכן המבנה ההידרו-דינאמי של גופו מסייע לפינגווין להגיע למהירויות גבוהות בזמן שהוא משייט במים או צולל לעומק.


🐧 ובעיית המזון שאינו נמצא בשפע באזורים בהם הוא מתגורר? גם לה מצא הפינגווין פתרון יצירתי שמבוסס על שני היתרונות הקודמים עליהם דיברנו, הוא ניזון מדגים ומסרטנים אותם הוא צד במים הרבים המצויים סביבו.


אז לרגל יום הפינגווין הבינלאומי שחל היום בואו נאמץ את השיעור החשוב שהחיה החמודה הזו מבקשת ללמד אותנו.


בואו נתחיל גם אנחנו להפוך את הקשיים או החסרונות שלנו ליתרונות, אחרי הכל מדובר בנו ובחיים שלנו ואם לפינגווין זה הצליח אין סיבה שלנו זה לא יצליח בואו ננסה מקסימום נצליח.


🐧יום פינגווין שמח לכולנו🐧

bottom of page