top of page

הדברים שאני הכי אוהב בעבודה שלי



הרגע הזה שמלווה בדרך כלל בחיוך, במעט חשש ובשאלה זה באמת עובד?

יש רגעים קסומים בחיים רגעים כאלו קטנים שעושים לך את היום, החודש או אפילו את השנה רגעים בהם אתה מבין שהנה הצלחת, הנה קורה פה משהו מיוחד, משהו חדש, התחלה חדשה, רגעים קטנים ומיוחדים אלו הם הרגעים האהובים עלי ביותר בעבודה שלי.


כמאמן אישי ששם לו למטרה לגרום לאנשים לחייך, לשנות ולהשתנות ולהגשים את השינוי שהם רוצים להיות ישנם רגעים רבים לאורכה של הדרך, לאורכו של תהליך האימון בהם אתה מרגיש סיפוק אדיר.


אחד מאותם רגעים הוא הרגע בו אנו עושים מעין ההפסקה המתודית באמצעו של התהליך בה אנחנו בוחנים איפה היינו לפני התהליך ואיפה אנחנו היום ובאותה נשימה כמעט לאן אנחנו רוצים להגיע, הרגע הזה בו המתאמן מבין שהוא עבר כבר כברת דרך לא קטנה, הצליח להגיע לנקודה ממנה ניתן להביט בגאווה על כל מה שהוא עבר במהלך התהליך ולקבל כוחות ומוטיבציה להמשך,


רגע נוסף הוא רגע סיום התהליך בו המתאמן יוצא עם חיוך על הפנים והבנה שהוא שינה את דרכו וכעת יש לו את ארגז הכלים, התובנות והיכולת להמשיך הדרך לבדו וכי הוא צועד בדרך הנכונה עבורו על השביל המתאים לו בחיים שביל שהוא בחר והתחושה שאתה כאילו ומשחרר את הילד להתחיל ולצעוד לבד בלי עזרה בלי התמיכה שלך הוא רגע עם המון סיפוק,


רגעים קסומים אחרים הם המפגשים או השיחות עם המתאמנים תקופת מה לאחר סיום התהליך להבין שמה שעמלתם עליו יחדיו אכן הצליח והמקום בו המתאמן נמצא היום הוא המקום הנכון עבורו לקבל טלפון ממתאמנת באמצע הלילה ולשמוע ממנה שהיא חייבת לספר לי על איך היא יישמה את הכלים שנתתי לה בתהליך במקרה שהיה לה מציץ אותך באושר עילאי.


אבל יש רגע אחד יחיד ומיוחד, הרגע הזה בו בפעם הראשונה המתאמן מבין או מרגיש שמשהו מתחיל להשתנות בו, משהו חדש הולך ומתפתח, מעין תחושה פנימית כזו שמשהו מתחיל לזוז, או כמו שאמרה לי אחת המתאמנות הראשונות שהיו לי "זה היה כמו בפעם הראשונה שהייתי בהריון והרגשתי את העובר בתוך הבטן, רגע שלא יחזור שנית לעולם".


הרגע הזה שמלווה בדרך כלל בחיוך, במעט חשש ובשאלה זה באמת עובד? הוא הרגע שאני הכי אוהב בעבודה שלי, השנייה הזו שהמתאמן עוצר לפתע את דיבורו או את מעשיו משתתק מביט בי בעיניים וספק שואל אותי ספק אומר לי "זה עובד אני מרגיש שזה עובד" הוא אותו רגע קסום שאני הכי אוהב בעבודה שלי.


צח בן-שמואל, מאמן אישי פיתוח אישי-לשים את עצמך במרכז 053-3404206 benshmuelz@gmail.com

bottom of page