top of page

הלילה השביעי-סיפורי לילה ממשיכים במתקורונה

עודכן: 9 בדצמ׳ 2020



הלילה השביעי סיפורי לילה במתקורונה


אז התוכנית הנוכחית כמו הקודמת לה היתה במתכונת מעט שונה אירחתי מאזינים שעלו לשידור וסיפרו על חייהם וסדר יומם בצל הקורונה בכלל ובחג הפסח וליל הסדר בפרט,


איריס שסיפרה לנו בן השאר על השיחות וההכרות המחודשת עם השכנים גיל, אחות במקצועה בבית החולים איכילוב שספרה לנו על איך זה להיות אחות בימים אלו רן - "חייט מילים" שסיפר לנו על עולמו של עורך ספרותי בימי הקורונה וארז שסיפר לנו על מיזם השידוכים שלו לאנשים בני חמישים ומעלה ועל הקשר המעניין שלו עם נעמי שמר.

כן דיברנו על הדברים שהם הכי מתגעגעים אליהם, מה הדבר הראשון שהם יעשו אחרי הקורונה וניסינו למצוא דברים טובים גם בימים המורכבים הללו, ימי הקורונה.


בחלקה השני של התוכנית דיברנו על הקשר בין הנסיך הקטן לאופן בו אנו תופסים את עצמנו ואת חיינו ומה עלינו לעשות בכדי לשפר אותם ולו במעט.

פגשנו גם את פו הדוב וממנו למדנו שהשאלה איזה יום היום ( אובדן תחושת הזמן) אינה מקורית רק לימנו אלו אלא נשאלה כבר בעבר לא אחת,

דיברנו על העוגנים בחיינו, על הרשימה של אותם דברים קטנים וטובים שאנחנו רוצים לעשות עבור עצמנו אבל... לא כל כך מצליחים וקישרנו את שלושתם ביחד.

לקראת סיום התוכנית דיברנו על כך שאם נביט היטב על החיים, נלך ולא נרוץ בטרוף לכוון הלא ידוע, נצליח לראות את אותם דברים קטנים שאנו מפספסים בדרך כלל, הדברים הקטנים שמהם מורכבים החיים, שמהם בנויה האהבה.


התוכנית הבאה תשודר במוצאי שבת (25/04) בחצות ועד אז מזמין אתכם להאזין לתוכנית על ידי לחיצה על הקישור כמו כן מזמין אתכם לשתף לחברים ולאחרים

חג שמח לכולם


להאזנה לתוכנית ליחצו כאן











bottom of page